faceboook
10% Reducere la abonament 5 zile
20% Reducere la abonament 20 de zile
Acasa Blog 8 alimente considerate "rele", dar care pot fi utile pentru slăbit

Primăvara este aici, motiv pentru care ne gândim ușor – ușor la trupul perfect pentru vară. Dacă nu ai început încă o dietă cu mâncare pentru slăbit rapid sau nu cauți rețete, cu siguranță vei începe curând.

După cum bine știi, programele noastre îți stau la dispoziție cu mâncare sănătoasă și tare gustoasă, ce te duce la kilogramele dorite fără a găti sau a face mari sacrificii culinare.

Totuși, cum în weekend nu suntem alături de tine, te ajutăm cu câteva sfaturi pentru a nu pierde rezultatele obținute pe parcursul săptămânii. Pentru că nu, nu trebuie să te chinui nonstop să mănânci doar fructe și legume verzi.

Uneori este permisă câte o pauză, mai ales că multe alimente considerate "rele" sunt de fapt benefice pentru slăbit atunci când sunt consumate în cantități mici sau moderate. Vrei să afli despre care este vorba? Citește articolul!

8 alimente considerate "rele", dar care pot fi utile pentru slăbit

1. Ouăle                                                                         

Multă vreme ouăle au fost "puse la zid", crezându-se despre ele că duc la creșterea colesterolului din sânge. Studiile au demonstrat însă că colesterolul lor este unul benefic organismului.

Fiind totodată o sursă abundentă de proteine, ouăle sunt recomandate pentru un mic dejun sățios în cazul în care se urmărește scăderea în greutate. În plus, s-a dovedit că majoritatea nutrienților din ele se află în gălbenuș.

2. Cafeaua

Mulți dintre noi nu își pot imagina viața fără cafea. Și e ok. Este falsă ipoteza conform căreia cafeaua îngrașă. Bineînțeles, asta dacă ne referim la cea simplă (slabă sau tare, în funcție de preferințe). Lucrurile se schimbă radical în cazul în care i se adaugă frișcă sau zahăr...

Rolul cafelei este de a scădea pofta de mâncare și a te ajuta să arzi mai repede caloriile. Probabil este unul dintre produsele de slăbit pe care le adori pur și simplu.

3. Brânza

Cine nu iubește brânza? Sunt atâtea sortimente, încât până și cei mai pretențioși oameni pot găsi ceva pe placul lor. Noi îți spunem că, dacă vrei să slăbești, ar trebui să optezi pentru variantele cu puține grăsimi și cât mai mult calciu.

Reprezintă o mâncare pentru slăbit pe care o poți consuma cu lejeritate seara, la cină. Oasele tale vor fi protejate, iar dieta nu îți va avea de suferit.

4. Cartofii

În ciuda părerii generale care spune că ar trebui scoși cu desăvârșire din alimentație cartofii atunci când vine vorba de slăbit, noi demontăm acest mit. Cartofii sunt situați undeva în fruntea clasamentului indicelui de sațietate.

Practic, cartofii fierți îți vor ține de foame o lungă perioadă de timp și sunt bogați în potasiu, respectiv vitaminele B6 și C. Nici vei copți nu sunt mai prejos, putând fi asociați de minune cu un sos sănătos de legume.

5. Carnea de vită

Carnea este bună doar dacă este consumată cu măsură. Cea roșie, în special, este ideală într-un regim de slăbit. De ce? Fiindcă are foarte multe proteine.

Dovezile științifice spun că proteinele din ea ajută la reducerea poftei de mâncare cu până la 60%. Asta ca să nu mai amintim de eliminarea foamei ce își face simțită prezența adesea pe parcursul nopții.

6. Popcornul

Câtă vreme reușești performanța de a te abține de la sare și unt, popcornul este foarte util slăbitului. Cum? Prin simplul fapt că îți va potoli foamea rapid și sunt șanse relativ mici să mănânci în exces.

Vestea bună, care poate te va surprinde sau nu, este că popcornul cuprinde o cantitate considerabilă de fibre ce sunt esențiale organismului. Ce zici, parcă sună tare bine un movie night în familie, nu?

7. Pastele

O porție de paste nu a făcut rău nimănui. Deci nu te sustrage ocazional de la această mică plăcere vinovată, căci o meriți din plin. Până la urmă, nu o faci tocmai în fiecare zi.

În situația în care vrei să faci treaba ca la carte și dieta ta să nu sufere absolut deloc, alege pastele integrale... și pregătește-le mai "al dente". Vei trăi o adevărată experiență italiană!

8. Ciocolata

După orice masă, avem nevoie de o recompensă dulce. Parcă simțim cum și corpul o cere. Secretul pentru slăbit este să fie cât mai puțin dulce posibil.

Ciocolata neagră este alegerea perfectă. Ea te ajută să controlezi senzația supărătoare de foame, iar concomitent se asigură și că insulina din organism funcționează la cel mai înalt nivel. Ai grijă numai ca porțiile să fie mici!

Oficial nu mai pare atât de greu să ții o dietă de slăbit, nu-i așa? Amintește-ți mereu că echilibrul este cel mai important. Nu exagera cu dieta, ci ocupă-te cu atenție și de exercițiile fizice. Un antrenament bun făcut cu regularitate, te duce departe...

Iar dacă vrei să primești direct acasă sau la birou mâncare pentru slăbit sănătos, fă-ți chiar acum un abonament Slăbește Sănătos, Low Carb Keto sau Intermittent Fasting.

29/03/2021