faceboook Intrebari frecvente - FitFoodWay
20% EXTRA REDUCERE. Activeaza codul MEGAGIVEAWAY Aplica reducerea!
10% reduce la abonamentul pe 5 zile
20% reduce la abonamentul pe 20 zile

Intrebari frecvente

Ce este un program Fitfoodway?

Programele Fitfoodway au fost elaborate de către un grup de nutriționiști, ingineri în alimentație publică și bucătari cu experiență, având în vedere persoanele care doresc să adopte un stil de viață sănătos. Aceste meniuri sunt personalizabile atât în funcție de necesitățile calorice individuale, cât și conform preferințelor culinare ale fiecăruia. Constituie mese gata preparate care acoperă întreaga zi și sunt livrate zilnic la domiciliu sau la birou.

Cât de mult costă un meniu și cum se obțin reducerile?

Dorim să cultivăm loialitatea clienților noștri, oferind discounturi semnificative, astfel încât să vă puteți bucura de o experiență în care produsele premium sunt disponibile la prețuri extrem de avantajoase. Costul variază între 45 și 130 de lei pe zi, în funcție de tipul și numărul de meniuri dorite. Astfel, prețurile pentru o singură masă încep de la 15 lei. Beneficiați de un discount de 10% pentru abonamentele de cinci zile și de 20% pentru cele de 20 de zile. Pe lângă acestea, vă oferim un discount suplimentar de 5% după 40 de zile de comenzi, calificându-vă automat în categoria de client Gold.

Când pot să comand și când îmi ajunge mâncarea?

În mod obișnuit, plasarea comenzilor se realizează cu o zi înainte până la ora 16 pentru livrarea în ziua următoare. Livrările sunt efectuate în intervalul dimineții, între orele 7 și 11.

Se poate pune comanda și din aplicație?

Da, aveți posibilitatea să plasați comanda și prin intermediul aplicației noastre mobile, disponibilă în magazinele online Google Play și App Store.

Unde se efectuează livrările?

Pe pagina de contact, veți găsi listate toate orașele în care efectuăm livrări. De asemenea, după autentificare, în momentul în care alegeți orașul, veți avea acces la informații despre localitățile din proximitatea orașelor în care asigurăm livrările.

Cum se efectuează livrarea și la ce ore?

După plasarea comenzii, echipa noastră va pregăti preparatele solicitate, iar livratorii noștri vor efectua livrarea între orele 7 și 11 la adresa specificată în contul dumneavoastră. Este posibil să fiți contactat telefonic dimineața în vederea obținerii unor informații suplimentare și pentru a vă comunica detalii despre livrare. Prin intermediul unei înțelegeri prealabile cu livratorul nostru, puteți stabili anumite detalii pentru viitoarele livrări. De asemenea, în secțiunea "Specificații" a contului dumneavoastră, puteți adăuga detalii suplimentare referitoare la livrare.

Care sunt modalitățile de plată?

Opțiunile de plată includ utilizarea cardului direct pe site-ul nostru sau achitarea în numerar în prima zi de livrare către agentul nostru. În cazul plăților prin ordin de plată, vă rugăm să ne contactați la call center pentru a vă oferi informații suplimentare.

Cum aplic codurile de discount?

Reducerile sunt aplicate după ce ați adăugat comanda dorită în coș și ați introdus codul în secțiunea corespunzătoare. Codurile de discount pot fi utilizate o singură dată și nu pot fi cumulate cu alte coduri de discount.

Cum aplic codurile de ambasador?

Codurile de reducere oferite de ambasadorii noștri colaboratori pot fi introduse în momentul înregistrării ca și client. În cazul în care v-ați înregistrat deja și nu ați adăugat încă codul, aveți posibilitatea să o faceți în secțiunea "Cod de ambasador" din contul meu.

Pot să comand 2 sau mai multe abonamente la aceeași adresă?

Da, este posibil să comandați 2 sau mai multe abonamente la aceeași adresă, însă trebuie să țineți cont că pe un singur cont se poate adăuga doar o singură adresă de livrare. Dacă, în viitor, se dorește ca un meniu să fie livrat separat față de celălalt, acest lucru nu va fi posibil pe același cont.

Pot să modific un meniu din abonamentul comandat?

Desigur, fiecare meniu poate fi schimbat conform preferințelor dumneavoastră. Pentru a efectua modificările dorite, vă invităm să ne contactați la call center-ul nostru, iar echipa noastră va fi încântată să ajusteze meniul conform preferințelor dumneavoastră. Aceste ajustări necesită efectuate înaintea datei de livrare, cu cel puțin o zi, până la ora 10.

Dacă nu mai doresc să mănânc pot să opresc abonamentul și să primesc banii înapoi pe zilele rămase?

Cu siguranță, una dintre valorile noastre fundamentale constă în oferirea unei garanții de 100% pentru produsele și serviciile noastre. Prin urmare, dacă nu sunteți mulțumit de calitatea serviciilor sau a produselor noastre, vă vom restitui integral suma pentru zilele rămase din abonamentul dumneavoastră.

Pot să pun pe pauză un abonament după care să îl reiau?

Cu siguranță! Toate comenzile și abonamentele pot fi suspendate reprogramându-le în funcție de preferințele dumneavoastră din contul de client. Aceste ajustări necesită efectuate înaintea datei de livrare, cu cel puțin o zi, până la ora 10.

Pot să văd mesele care urmează să le primesc în avans?

Cu certitudine, toate mesele pe care le comandați sunt accesibile în secțiunea "Programe", la meniul preferat. De asemenea, acestea sunt disponibile și în secțiunea "Comanda", sub calendar, după ce ați selectat zilele de livrare. Prin urmare, dacă nu vă place o anumită zi, aveți opțiunea să o săriți.

Cât de des se repetă meniurile?

În prezent, dispunem de opt săptămâni în care nu se repetă selecția culinară, căutând să experimentăm în permanență cu rețete inedite.

Pot să schimb ingredientele?

Meniurile sunt elaborate și evaluate caloric de către un nutriționist, astfel încât orice modificare adusă acestora va implica ajustări. În linii generale, meniurile sunt standard și nu se pot face modificări; totuși, dacă întâmpinați vreo problemă, vă rugăm să ne contactați la numărul de call center, iar echipa noastră va depune eforturi pentru a vă oferi asistența necesară.

Ce se întâmplă dacă nu îmi place un preparat?

Având o diversitate extinsă de meniuri, este posibil să întâlniți preparate care nu corespund complet preferințelor dumneavoastră, iar acest aspect este înțeles de către echipa noastră. Cu toate acestea, în fiecare zi pregătim diverse feluri de mâncare, folosind ingrediente proaspete și respectând un repertoriu culinar meticulos elaborat de către nutriționiști în colaborare cu șefii noștri. Din acest motiv, modificarea preparatelor în timp real este o sarcină complexă. Cu toate acestea, suntem dedicați să vă oferim sprijin, așadar vă încurajăm să ne contactați la call center. Suntem pregătiți să identificăm împreună cele mai potrivite soluții pentru dumneavoastră.

Pot face comandă dacă am anumite alergii?

Pe site-ul nostru, puteți găsi lista completă a tuturor alergenilor prezenți în produsele noastre. De asemenea, pe eticheta fiecărei caserole de mâncare veți găsi înregistrare detaliată a tuturor alergenilor. Având o bucătărie în care se prepară diverse feluri de mâncare, inclusiv cele destinate persoanelor cu alergii, nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele erori. Există preparate în care anumite ingrediente nu pot fi eliminate, de aceea vă rugăm să ne contactați în cazul oricăror probleme, iar noi vom depune eforturi pentru a vă oferi sprijin.

Aveți meniuri fără gluten, porc sau fără lactoză?

Cu siguranță, toate meniurile pot fi comandate cu opțiunile "fără gluten", "fără lactoză" sau "fără porc". Având o bucătărie în care se prepară diverse feluri de mâncare, inclusiv cele destinate persoanelor cu alergii, nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele erori. Puteți selecta această opțiune după ce ați ales meniul și zilele de livrare de la secțiunea "Opțional" în procesul de comandă.

În ce interval se servesc mesele?

Este recomandabil ca servirea meselor să aibă loc la un interval de 2-3 ore, respectând succesiunea obișnuită a acestora.

Produsele conțin zahăr?

În compoziția produselor noastre nu includem zahăr. Mierea naturală și fructoza reprezintă singurele ingrediente pe care le utilizăm pentru a îndulci preparatele noastre. Cu toate acestea, este important de remarcat că există anumite ingrediente pe care le folosim în anumite preparate, iar acestea pot să conțină adaos de zahăr.

Câte calorii are un meniu?

În cadrul programelor noastre, veți găsi meniul "business lunch" pentru prânz, care furnizează aproximativ 1000 de calorii, până la meniurile specializate în creșterea masei musculare, care conțin aproximativ 2700 de calorii.

Mesele se servesc reci sau se pot încălzi?

Am detaliat pe eticheta fiecărei caserole modul de consum și instrucțiunile de încălzire, în cazul în care este necesar. Recomandarea noastră este flexibilă, astfel încât fiecare preparat poate fi servit atât cald, cât și rece, în funcție de preferințele dumneavoastră.

Unde pot să păstrez meniurile după ce le-am primit?

Preparatele culinare sunt pregătite cu o zi înainte și ulterior depozitate în frigider. Recomandăm ca meniurile să fie păstrate la rece pentru a le menține prospețimea și pentru a asigura siguranța alimentară.

Eu mai trebuie să pregătesc mâncarea?

Nu, toate mesele sunt deja pregătite și gata să fie consumate. Dacă doriți, le puteți încălzi sau mai puteți adăuga sare și piper după preferințele 

Aveți și meniuri bio?

Meniurile noastre nu sunt bio, deoarece este destul de dificil să găsim furnizori care să ne poată furniza toate ingredientele bio, iar absența unor componente necesare ar împiedica calificarea preparatelor drept bio. Cu toate acestea, vă asigurăm că utilizăm exclusiv produse premium de la producători locali, susținând astfel producția locală. De asemenea, evităm utilizarea excesivă a produselor procesate, care nu corespund standardelor noastre stricte de calitate. Avem în plan introducerea unui meniu bio în viitor, motiv pentru care suntem în căutarea furnizorilor potriviți pentru a ne asigura toate ingredientele necesare.

Cât de repede se văd rezultatele?

Așa cum este cunoscut, creșterea masei musculare sau scăderea în greutate depind de o serie de factori, precum alimentația, activitatea fizică, vârsta, metabolismul etc. Acești factori nu pot fi controlați în totalitate de noi, iar achiziționarea unui program de la noi nu garantează rezultatele dorite într-un interval specific de timp.

În schimb, vă putem oferi informații generale bazate pe cunoștințele noastre și pe experiența clienților noștri care ne-au împărtășit astfel de experiențe. În mod orientativ, puteți să vă așteptați la o scădere în greutate între 0.5 și 2 kg pe săptămână, aceasta fiind mai intensă la început din cauza retenției de apă. În ceea ce privește creșterea masei musculare, trebuie să știți că acest proces este mai lent și este influențat și de exercițiile fizice, iar rezultatele pot fi observate după aproximativ 6 săptămâni.

Meniurile sunt ok dacă sunt însărcinată sau alăptez?

Desigur, meniurile noastre sunt concepute pentru a îndeplini toate cerințele, fiind recomandate pentru că oferă toți nutrienții necesari unei alimentații sănătoase. Toate mesele sunt preparate cu atenție pentru a evita carnea insuficient gătită, iar toate produsele sunt pasteurizate, fiind sigure pentru consum. Singurul ingredient maturat este sunca afumată.

Pentru a asigura o mai mare siguranță, vă recomandăm să prezentați meniul nostru medicului dumneavoastră pentru a primi aprobările suplimentare necesare.

Ce fac dacă nu știu ce meniu mi se potrivește cel mai bine?

În situația în care nu ești sigur ce meniu ar fi cel mai potrivit pentru tine, poți să consulți calculatorul nostru caloric, care determină indicele de masă corporală și îți oferă o aproximare a numărului de calorii necesare pe zi. Astfel, în funcție de obiectivul pe care îl ai, poți să îți achiziționezi un meniu cu un conținut caloric mai scăzut sau mai ridicat. Dacă încă te simți confuz, suntem bucuroși să te ajutăm să ne contactezi și să găsim împreună cea mai bună opțiune pentru tine.