faceboook
10% Reducere la abonament 5 zile
20% Reducere la abonament 20 de zile
Franciza Franciza

În prezent, FITFOODWAY este cel mai mare lanț de unitati de tip catering cu mancare sanatoasa din România, fiind întâlnit în mai multe orase: Oradea, Brasov, Timisoara, Arad, Ploiești, Cluj-Napoca, Satu-Mare, Baia-Mare, Deva, Alba Iulia si Sibiu.

Prima unitate a debutat la începutul anului 2018 și s-a impus rapid pe piață venind cu un concept nou in arta gatitului care ajuta sa avem un stil de viata sanatos, unde accentul este pus pe calitatea produselor, dar și pe sistemul usor prin care se asigura consumarea produselor, îndeamnând un număr cât mai mare de persoane să devină clienți fideli.
Pornind de la o unitate mica de productie in cei doi ani de când a fost creat brandul, cifra de afaceri a crescut semnificativ in fiecare luna aceasta urmand sa se dubleze cu fiecare oras in care sa deschis.
Fitfoodway reprezintă un concept inovator, aflat într-o continuă expansiune pe plan national. Dezvoltarea rapidă a sistemului creează certitudinea unui mediu de lucru stabil si a unei investiții sigure.
Suntem o firma construită pe valori de business solide și morale unde oferim garantie de 100% pentru produsele si serviciile noastre, practic oferim toti banii inapoi daca clientul nostru nu este multumit de serviciile sau de produsul nostru.
Noi avem o oferta unica de vanzare a fracizei, asadar oferim garantie 100% pentru recuperarea investitiei in franciza, in caz contrar se va restituii suma platita.

Mai jos, ai pe scurt principalele beneficii ale francizei FITFOODWAY:

1.Manual de franciză care cuprinde toate informatiile si specificatiile afacerii noastre.
2. Asistență în alegerea locației unitatii, conceperea fluxului, utilarea si echiparea unitatii. Suprafata trebuie sa fie intre 80 si 150 mp in functie de orasul in care se afla. Intr-un oras se da o singura franciza iar francizatul are exclusivitate pe acel oras.
3. Oferim training angajaților și managerilor  înainte, în timpul și după deschiderea unitatii iar acesta este inclus in taxa de francizare. Te vom asista în procesul de formare și instruire pe o perioadă de 30 de zile dupa care se va face periodic.
4. Acces la website-ul nostru care detine un sistem softwere de gestionare a clientilor, livrarilor si rapoartelor zilnice
5. Consultanță continuă, sistem de audit si o serie de facilități menite să maximizeze profitul.
6. Plan complet de marketing, branding si vanzari

Costul final al investiției depinde de mai multi indicatorii specifici pieței cum ar fi pozitionarea lui, tipologia sau suprafata. Planul de afaceri ce cuprinde si bugetul de venituri si cheltuilei difera in functie marimea si puterea de cumparare a orasului in care se fracizeaza.

Deținătorul unei francize FITFOODWAY are de plătit următoarele taxe lunare:

Taxa de marketing platita exclusiv pe orasul francizat 2% din venitul net.
Taxa de branding 2% din venitul net.
Suport call center 1% din venitul net.
Taxa de francizare 5% din venitul net.

Lasă-ne datele tale de contact, spune-ne orasul in care doresti sa deschizi, câte ceva despre tine si despre experiența ta în afaceri.