faceboook

Cum Reziști Tentațiilor Provocate De Mâncarea Nesănătoasă

Moment de sinceritate: mâncarea nesănătoasă va părea întotdeauna mai apetisantă decât mâncarea sănătoasă, iar asta nu se datorează gustului. Fit Food Way a demonstrat deja că un meniu cu mâncare sănătoasă e de-a dreptul delicios.

Atracția e mai degrabă pentru lucrurile interzise, exact ca în cazurile clișeice în care fata bună se îndrăgostește de băiatul rău. Și tot ca atunci, mai devreme sau mai târziu realizezi că gustările rapide sau chiar mesele în toată regula nesănătoase au un impact negativ asupra ta.

Vrei să ieși din "relație", dar ești efectiv prins în capcană și nu ai nicio șansă de izbândă. Faci ce faci și te întorci în același loc. Norocul tău e că ne ai noi, care venim și te învățăm cum să evadezi, să te bucuri de beneficiile unui stil alimentar bun.

Așadar, nu vei citi în continuare despre mâncarea sănătoasă vs mâncarea nesănătoasă, pentru că bănuiesc că știi prea bine diferențele. În schimb, găsești mai jos câteva sfaturi practice legate de cum să eviți să mai cazi în ispită.

 

Cum să reziști tentației provocate de mâncarea nesănătoasă

1. Principiul "pieri din ochii mei!"

Se zice că ceea ce nu știi nu te poate răni, nu? Puțin modificată, regula funcționează și atunci când ne referim la mâncarea nocivă.

Practic, trebuie pur și simplu să te ții la distanță de fast food și alte asemenea alimente. Când te plimbi prin oraș, de exemplu, fă un ocol și nu trece direct prin fața unui local de acest fel.

Amintește-ți că s-au inventat alternative și există mâncare sănătoasă creativă inclusiv și pe placul copiilor, deci cu siguranță găsești și tu ceva care să te cucerească. În rest, evită pe cât posibil orice tip de contact cu ce știi că nu îți face bine.

 

2. Fă din mâncat un adevărat ritual

Când te hotărăști că e ora mesei, așa să fie. Nu fi multifuncțional și concentrează-ți întreaga atenție asupra hranei. Așa vei observa când ești sătul, nu vei mânca aiurea și vei acorda o importanță sporită la ce ai de fapt în farfurie.

Dacă obișnuiești să iei masa în fața calculatorului, în timp ce lucrezi de zor, va conta prea puțin ce alimente bagi în gură și vei tinde să mănânci în exces. Analizează-ți comportamentul și îmi vei da dreptate.

Nu doar corpul, ci și mintea are nevoie de o pauză, motiv pentru care sfatul nostru este să faci din mâncat un ritual. Te așezi confortabil la masă, deschizi frumos pachetul și savurezi ceea ce ți-a pregătit Fit Food Way pentru ziua respectivă.

Îți punem la dispoziție mâncare sănătoasă dimineața, la prânz și seara. Apoi te vei simți total revitalizat.

 

3. Nu opta pentru varianta rapidă

Nu te mulțumi niciodată cu puțin. Da, îmi dau seama că sună a sfat motivațional, însă e cât se poate de adevărat.

Sigur că e floare la ureche să cumperi ceva de la chioșcul din colțul străzii și să mănânci din mers (economisești aparent timp), dar nu e tocmai recomandat. Pe parcurs vei simți consecințele.

Dacă programul nu-ți permite să gătești, să știi că nu-ți ia tare mult nici să pui o comandă pentru mâncare sănătoasă la noi pe site. Dă un click aici și vei vedea.

 

4. Prefă-te că nu observi poftele

Câteodată să ignori pofta e cea mai bună soluție. Nu zic să încerci să mănânci un fruct în locul unei tablete întregi de ciocolată, cum ai vrea, deoarece puțini pot să-și mintă pofta.

Sfatul meu e să te focusezi pe activitatea pe care o întreprinzi sau, dacă nu faci ceva anume pe moment, să îți ocupi mintea. La început e mai greu, pe urmă te obișnuiești.

 

5. Hidratează-te corespunzător

Studiile arată că în majoritatea situațiilor în care avem impresia că ne e foame deși am mâncat destul de recent, de fapt ne e sete.

Consumă lichide cu regularitate, în mod conștient, și vei constata că această senzație nu se va mai repeta cu la fel de frecvent.

Morala e că omul confundă de cele mai multe ori setea cu foamea, iar bând suficientă apă învață să controleze această senzație neplăcută și mai apoi să o îndepărteze.

 

6. Mănâncă la fel ca o divă

O divă mănâncă puțin și des. Ea ține la siluetă și nu dă iama în gustări, fie ele sănătoase sau nu. La fel ar trebui să faci și tu.

Dacă te gândești cu amărăciune că divele fac parte din categoria persoanelor ce nu au probleme cu kilogramele în plus și tu nu te încadrezi în tipar, nu te îngrijora.

Avem cele mai bune programe cu mâncare sănătoasă pentru slăbit și chiar de post. Niciodată nu a fost mai ușor să ajungi într-o formă fizică de invidiat.

 

7. Împrietenește-te cu exercițiile fizice

Sportul îți reorganizează perspectivele. Nu te cred dacă îmi spui că n-ai observat niciodată că lucrurile parcă se aranjează de la sine după ce ai făcut jogging sau exerciții fizice.

Odată eliberat creierul de stres și fiind dintr-o dată mai încrezător în forțele proprii, îți va zbura complet din minte mâncarea nesănătoasă.

Ba mai mult, simțindu-te fresh, nu ți se va mai părea nici atât de greu să înlocuiești prăjelile cu mâncarea sănătoasă la cuptor.

 

Depinde numai de tine dacă vei reuși să respecți toate aceste sfaturi și să reziști nenumăratelor tentații.

Pentru un plus de ajutor, să știi că Fit Food Way îți oferă mâncare sănătoasă cu rețete și idei noi în fiecare săptămână deocamdată în Oradea, Timișoara, Arad și Brașov.

21/01/2020