7 Motive Pentru Care Micul Dejun Este Cea Mai Importantă Masă A Zilei

Circulă multe povești despre micul dejun, care îl au în prim plan și susțin că este cea mai importantă masă a zilei, însă o mulțime de oameni continuă să îl sară.

Ei fie preferă să doarmă ceva mai mult, fie le e prea lene să se uite prin frigider și să își pregătească ceva, fie argumentează că stomacul nu le permite să consume nimic solid.

Acum vin eu și arunc bomba: poți la fel de ușor să optezi pentru un mic dejun rapid lichid, format dintr-un smoothie hrănitor și deosebit de gustos.

Nu am de gând acum să iau micul dejun la analizat și rețetele lui. Cu siguranță știi și tu cel puțin în mare ce e bine și ce nu să mănânci dimineața.

Programele Fit Food Way ce cuprind un abonament cu meniu complet pentru întreaga zi s-au gândit să te scape de chinul despre care vorbeam mai sus.

Apelează la serviciile noastre și ai zi de zi un mic dejun făcut de nutriționişti la tine acasă sau chiar la birou.

Așadar, deși nu îți ofer în cele ce urmează rețete culinare, am ceva chiar mai bun: beneficiile incontestabile ale micului dejun. Sper că, după ce vei citi acest articol, nu vei mai sări peste prima masă a zilei.

Nu, produsele de patiserie cumpărate în drum spre serviciu nu intră în categoria micului dejun sănătos. Este adevărat că ele reprezintă un mic dejun rapid și ieftin, dar nicidecum nu îi aduc vreun plus organismului tău.

7 motive pentru care micul dejun este cea mai importantă masă a zilei

1. Protejează inima și îndepărtează posibilitatea apariției altor boli
Se spune că micul dejun reduce riscul declanșării unui infarct miocardic cu până la 50%.

De asemenea, hipoglicemia sau diabetul fac și ele parte din lista afecțiunilor ce sunt ținute la distanță cu ajutorul unui mic dejun simplu, dar sățios.

De ce să ajungi în situația în care să iei tot felul de pastile, când ai la îndemână un obicei alimentar ce nu îți solicită absolut nimic extraordinar?

Trezește-te la realitate până ce nu e prea târziu!

2. Crește nivelul de fericire
Nu râde! Nu glumesc, ci vorbesc cât se poate de serios.

Mâncatul dimineața scade anxietatea și colorează evenimentele zilei, astfel încât ele nu mai par atât de “fioroase”.

Ba mai mult, un mic dejun special îți îmbunătățește semnificativ starea de spirit și îți ridică moralul. Vei vedea că vei zâmbi mai mult și nu numai că vei observa mai cu atenție lumea care te înconjoară, dar nici empatia nu-ți va fi străină.

Cel mai indicat este să încerci și să te convingi pe propria piele.

3. Oferă energie o lungă perioadă de timp
Gândeşte-te că dimineața organismul tău nu are niciun fel de pregătire pentru ziua lungă și obositoare pe care i-o pui înainte.

Ultima masă, care îi mai putea da un imbold de energie, cina, a fost cu multe ore în urmă.

Cum poți avea pretenții ca el să reziste eroic, dacă tu nu ai grijă de el? Funcționarea la parametrii optimi este vitală pentru a da randament.

Îți garantez că nu există cafea mai revigorantă decât un mic dejun delicios.

Hai să îți dau un pont: micul dejun ideal pentru energie ce se va scurge încet conține neapărat un fruct sau cereale integrale. Acestea îți sunt de folos inclusiv dacă vrei să faci sport.

Carnea consumată atât de devreme cu siguranță numai te va moleşi mai tare.

4. Ajută la slăbit
În ciuda a ceea ce se crede în popor, un mic dejun luat corect nu îngrașă. El chiar contribuie la pierderea în greutate.

Te întrebi cumva de ce? Ei bine, atunci când îți începi ziua cu mâncare, există șanse mult mai mici ca la prânz să dai iama în mai multe porții. Foamea nu va fi exagerat de mare și te vei putea limita la ce ai în farfurie.

Asta, bineînțeles, în cazul în care nu iei prânzul pe fugă și aștepți cu nerăbdare masa de seară. Aceea trebuie să fie una ușoară, nu să recupereze caloriile pierdute în primele două părți ale zilei.

Dacă aveai dubii, ți le înlătur eu acum: masa copioasă seara și lipsa celei de dimineață fac rețeta “succesului” spre creșterea numărului kilogramelor. Schimbă proporția pentru a ajunge la scădere.

Pentru un mic dejun sănătos pentru slăbit, îți recomand programul Slăbește sănătos cu Fit Food Way. Nu este un mic dejun în toată Oradea mai potrivit ca acesta descrierii.

5. Sporește concentrarea
Şi creierul are nevoie de hrană pentru a putea fi în forță, nu doar restul organismului.

Vrei să avansezi la locul de muncă sau să obții măcar o mărire de salariu? Ocupă-te cu grijă să ai un mic dejun bogat în nutrienții necesari creierului.

Nu doar performanța concentrării va fi considerabil ameliorată, ci și cea a memoriei și a gândirii. Toate acestea sunt interconectate și îți aduc rezultate conform modului în care le tratezi.

6. Vitaminizează întregul corp
Indiferent că vorbim despre un mic dejun dietetic sau unul obișnuit, fiecare dintre ele are vitamine și minerale.

Desigur, considerând că nu mănânci orice îți pică în mână și că optezi pentru un mic dejun sănătos. Contează foarte mult cum tratezi situația.

Știm cu toții cât contribuie fructele la o alimentație echilibrată și ele sunt printre cele mai indicate dimineața. Pentru partea cu sațietatea fac minuni ovăzul și alte cereale.

7. Este un timp petrecut în familie
Este bine să petreci cât mai mult timp în familie, să creezi o legătură strânsă cu copiii tăi.

Evident că mesele principale ale zilei sunt momente cheie în acest sens. Cu toate că la prânz ești la muncă, profită de celelalte două mese.

Dimineața afli planurile, iar seara discutați dacă s-au materializat sau nu. Este de-a dreptul perfect.

Plus că tu ești un exemplu pentru copilul tău. Dacă tu nu iei micul dejun, riști ca micuțul să facă același lucru. Mă îndoiesc că îți dorești să îl privezi de avantajele pe care tocmai ți le-am enumerat.

Așa cum ți-am spus și la început, poți beneficia de un mic dejun (şi nu numai) minunat fără a atinge vreo ustensilă din bucătărie. Găsești aici programele Fit Food Way. Unul te așteaptă pe tine!

12/08/2019