Politica de livrare si retur

Politica de livrare

Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către vânzător printr-o notificare scrisă (email). Termenul de procesare a comenzii este de o zi lucrătoare. Termenul de livrare al produselor este de o zil lucrătoare din momentul finalizării procesării comenzii . În zilele nelucrătoare și sărbătorile legale nu se fac procesări sau livrări de comenzi. Din motive de sigurante nu putem garanta o ora fixa de livrare. Meniurile comandate vor fi livrate in intervalul orar 7:00-11:00 in functie de traseul livratorului. Comenzile se plaseaza cu o zi inainte de livrare pana la ora 17:00.

Conform legilor în vigoare, comanda plasată pe acest site se consideră un contract între cumpărător și vânzător, fiecare parte trebuind să își îndeplinească atribuțiile. Aceasta înseamnă că vânzătorul se obligă să livreze produsele și serviciile comandate, iar cumpărătorul se obligă să plătească contravaloarea comenzii.Livrarea meniurilor Fitfoodway este asigurată de către o firmă de curierat cu care s-a încheiat în prealabil un contract de livrare. Livrarea este gratuita este pentru comenzile. Datorită informațiilor furnizate greșit sau incomplet de către cumpărător, vânzătorul nu garantează respectarea termenelor de livrare. În anumite cazuri comanda poate fi anulată de către vânzător. Vânzătorul are dreptul de a refuza comenzile suspecte (număr foarte mare de produse comandate sau repetarea unor comenzi refuzate). Dacă informațiile de livrare sunt incorecte sau incomplete, nu putem garanta respectarea livrarii.

Politica de retur si anulare

Cumpărătorul va putea refuza produsele fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta niciun fel de penalități in momentul predarii. Meniurile refuzate sunt suportate de către vânzător pentru toate comenzile.
Poți  refuza produsele achiziționate de pe site-ul fitfoodway.ro fără penalități și fără invocarea unui motiv, în momentul primirii comenzii, conform prevederilor OG 130/2000 privind protecția consumatorilor.  În cazul în care produsul primit este diferit față de cel comandat (mancare diferita, portii diferite), vanzatorul va restitui suma integral in contul bancar indicat de cumparator.